2013年10月8日 星期二

轉一念海闊天空

今年好幸運遇到一套書..就是區樂民的散文精選集..其中一個原因就是有趣兼貼題的插圖..文字淺白..沒有高深哲理..說到底..人大了..面對人生..健康..生活都有一定洗禮..少時候聽聽埋長輩的道理..今天都有一番滋味體悟.. 可以說很感恩..這是一個頗享受的閱讀旅程..對自己人生態度有了很正面的reflection..調整..推動.. 以下是其中覺得有啟發的原文加以節錄..
生命..根本不屬於任何人..人只是生命托管者..上天將生命暫時託給人管理..時間一到..物歸原主..
曾幾何時..我們會為一個氣球興高采烈..但人大了..不知怎的..便失去了為小事快樂的能力..
大部份婚姻問題源於貪心..當發覺期待跟現實有出入時..就遷怒於對方..
眼前艱難可能令人愁雲慘霧..但隨著時間..十年後當回望今天..此刻困境..就可像注射疫苗..的確有點痛..但會令人變得更堅強..
讀書賺錢不是唯一出路..謙虛努力才是成功轉機..
當有天發覺父母都老了..或是很耐無陪伴家人..你可興幸自己沒有發現得太遲..
我們都有好多機會去做某些事..機會一個一個流過..我們不覺得可惜..因為認定將來會有很多機會..直至那一天..
生命本無常..活著就是恩賜..
活到某個年紀..你可會發現真正可以擁抱的..就只有親情和友情..
每個人的日子都有限..可有想到..是否用得恰當..
我們每天苦苦計算..到頭來萬事皆空..我們似乎都忘了問自己..此時此刻..活得好嗎?
不斷在腦裡想..好多人(包括自己)都以為..逆境苦難一定是不好的..更會想盡方法企圖刪除苦難..最後當然淘勞無功..其實..生老病死是自然現象..千秋世代都如是..冬去春來..我們眼前的問題..在永恆時間裡..其實都是微不足道..而且隨時間總有過去一天..在短促一生中..我們最重要是甚麼.....?

2013年9月18日 星期三

中秋豚圓

正當大部份blog友都埋首於一片搬遷嘅混亂紛擾中..佳節將至..黃昏時份..望見天上的咸蛋黃..同一時間..廣場上的幾條海豚..亦向著天上另一邊初上明月..中秋豚圓..十分應景..在此也祝大家人月兩圓..事事稱心..中秋節快樂..
明月當空..一家豚聚..

2013年9月12日 星期四

星巴克冰室

很喜愛飲咖啡..更喜歡流連於一些有特別氣氛的cafe..喱間柔合了香港懷舊色彩及五六十年代冰室文化的餐廳..正是星巴克跟G.O.D.共同締造出的一個private corner..入去衹幫襯了一杯$19嘅short coffee..就可以隨處去感受一下這份細心打造的香港舊情懷..而且亦有其他龍友或旅客影相..店舖都無任歡迎..如果喜愛咖啡..或想帶屋企家人去懷舊一番..都是不錯..

2013年9月10日 星期二

新房客

從YahooBlog到Blogspot..終於的起心肝..在這邊重新開始..今晚黃昏時份..天上的落霞讓我發呆了..突然我想到了阿菲的「藍色時份+回憶是紅色天空」..回味過去好風景之餘..就當是個新開始..
想著還要搬過來的舊blog文及相片..希望在日子到之前搬得幾多得幾多..(天阿!)

2013年9月2日 星期一

有弦相聚

反正未試過,今次就用手機寫篇blog,一下子都幾突然(雖然都預了有這一日),沒有了這個YahooBlog 平台不打緊,但最重要是這裡盈聚了一班blog友,大家一齊寫自己嘅一點生活,彼此交流,留言互勉,那種真是最珍貴的(雖則大家都用上不同的代號及照片),大家在不斷留言中也建立了一定支持及聯系,這也是最捨不得的。在此小弟好想衷心向所有曾給我留言的blog友說句「多謝」,是你們每一位的留言,都給予了我多一點向前的動力,感激遇上每一個你們。 這個blog也見證了我難得的毅力,因為都寫了五年。 好耐之前,本身在新浪微博及blogspot都開了戶,但仲未知會響邊度落腳,因為喱兩個平台我唔太熟,更唔希望搬完又搬,也好想跟大家再續blog緣,請大家都不妨給予意見。 如有去向,亦希望留言,希望有有弦再續。

2013年8月20日 星期二

荷塘悅色

我家中木功傢具同裝設..都是阿哥的傑作..有時返到家中..見到他為我精心炮製的..都會有點點暖意..阿哥除了是一個出色裝修師傅外..都有佢藝術另外一面..事關他也是一個影相發燒友.. 他的作品中..最令我感動的..就是他影的荷花..以前我看到荷花都沒有太多感覺..但自從見過他的作品..有了頗深感受.. 面對荷花..感覺是一份平靜和安寧..尤其當身心倦怠之時..看見荷花..好像有種舒緩安慰作用..使煩躁心情頓時放鬆..有種釋放釋懷感覺..縱使衹是影像..亦具相當感染力..很奇妙的視覺反映..

2013年8月11日 星期日

Amazing Summer 2013

夏天是一個很特別時間..今年感覺雨水較充足..所以天特別藍..令本來熱辣辣的空氣稍微降溫..為了迎合夏季..髮型師傅建議攪攪花款..造點朝氣..為生活帶點新意..反正都是夏天..而且無傷大雅..就由他意思吧..
今年的閱讀計劃仍進行得如火如荼..從朋友介紹..在書展中算有折扣..找來區樂民的散文集..最大吸引是文字少又有插圖..故事看似簡單..但人生道理智慧..往往隨著年紀歷練才會有所沉殿..希望對今後生活態度有正面調整..
一直都有感物價高漲..一眾外國品牌便服引入香港後..可能始終有了競爭..summer sale一早開戰..早前H&M背心T恤可勁減..而Cotton On棉質tee就HK$150三件..款式又齊..真係抵到笑始終覺得正價衫太貴唔值啦..亦無謂花太多..
炎炎夏日..唔想呆在家又想有冷氣嘆..當然要去做占..亦要加緊操練自己..距離大隻仲好遠..只想保持鋼條fit D身形..
自從gym以來..都覺得一身古銅膚色..令自己睇嚟比較陽光精神..所以趁夏天去沙灘曬下..我都是樂此不疲的..
好少有一首熱播劇主題曲咁受爭議..近日在網上..甚至同家人都討論起這首歌..總括而言..一邊覺得好好聽無問題..好勵志..另一邊就嫌同套劇唔夾..加上珠玉在前云云....都算係幫衝2做到一定宣傳..十年後的續集..加上唔同嘅noise..亦為這個summer添了不少熱鬧..