2012年11月6日 星期二

十個煲...

跟同組的同事都覺得..今年好像是特別辛苦的一年..所指並非單單體力透支..夜晚很多時八九點先可以走..已往都試過類似情況..但都知自己忙甚麼..但今年嘅感覺頗特別..整整一年..百樣事情都好像年終無休..! 由年頭到年尾..經已有點逆來順受..自覺EQ都比已往改善了..自勉的思想機制啟動多時..相比以前..我可已發了多次脾氣.. 如今..明白到人在其位..好多事情根本不容你退縮(亦根本無需要退縮)..開始體會到何謂「十個煲...」的滋味..每天要處理很多如期或突發的工作..問題..人事..再加上一點點所謂無網之災..我會形容情況為十個煲七個蓋..根本無路可退..每日都好似要拆彈..唔俾D煲滾瀉..!
心態上告訴自己..「份糧已經包咗啦..!」這樣想就會覺的舒服一點..而以往handle得唔好嘅地方..都會有些自責..如今真係唔會再俾太大壓力自己..只心裡想..再有機會的話..下次一定做好一點..叫自己有改進空間就算..有時體諒他人同時..亦不要太苛刻自己吧.. 這就是今年的一點體會..

沒有留言:

張貼留言