2013年1月26日 星期六

台灣風情

近年屋企附近都出現了很多台式小食..除了貢茶..當中最喜愛的還有大大塊炸雞排..每次一塊..真係飯都唔駛食..但就無可能食太多..否則好乸大鑊..! 芋圓糖水就OK..加上配搭多..食完都飽哂..!
之前幾位同事都送上各樣台灣手信..包裝都頗有趣..哩份俾其他人睇到..唔好意思拆..真係幾似..
另外一份包裝都好有地方色彩..肥皂喱家嘢..確實好少用..相信我都唔捨得拆住..
最攞命就係喱份..係個同事特意送上的「祝福」..收到嗰陣真係O咀..但佢話希望我有咁嘅一日(暈!) 佢仲叫我掛出嚟大門..! 既然咁有心..真係多謝哂!
之前..兩位小朋友也給我送上他們作品..在此亦特別多謝佢地.. 家姐畫了一樣佢聯想到我嘅動物..竟然係....「佢」! 可能見到我屋企擺放了好多..(激C)
細佬就可能啱啱台灣返嚟..就畫咗哩個地標..(好彩佢唔係畫老鼠嚴蛇之類)..

1 則留言:

  1. 老實講,我都去過台灣,不如睇睇我口係當地影過口既相.
    http://blogcity.me/blog/reply_blog_edit.asp?f=YFP7GITUOH239628&id=636782

    回覆刪除