2013年9月12日 星期四

星巴克冰室

很喜愛飲咖啡..更喜歡流連於一些有特別氣氛的cafe..喱間柔合了香港懷舊色彩及五六十年代冰室文化的餐廳..正是星巴克跟G.O.D.共同締造出的一個private corner..入去衹幫襯了一杯$19嘅short coffee..就可以隨處去感受一下這份細心打造的香港舊情懷..而且亦有其他龍友或旅客影相..店舖都無任歡迎..如果喜愛咖啡..或想帶屋企家人去懷舊一番..都是不錯..

18 則留言:

  1. hi,我係bee婆婆啊!看你的post很舒服、很開心,星巴克冰室就像一所小型博物館,冰室老闆也真有心思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很高興這個blog能帶給你開心,會努力啊!裡面的擺設真係幾懷舊,但發生在星巴克內幾特別

      刪除
  2. 啊!你的留言要驗證才可以進入,如果想取消驗證,你按文章右上角的設計,然後按左手邊的設定,再按文章和留言,
    就會見到留言位置。按入去裡面有四種程式,你按嵌入然後儲存設定就可以了。
    我之前的留言也要驗證的,網友教我用上述方法,留言也多了,有興趣可以試試看。

    回覆刪除
  3. 咁你有機會返嚟咪再去啦!旺角都有間以電影為主題我都未去過。

    回覆刪除
  4. 真的很有懷舊味道...
    你唔講唔知呢間S字頭的咖啡店原來有咁耐歷史~~(森源)

    回覆刪除
    回覆
    1. 森兄你好,喱間舖有幾耐我不清楚,但就幾有諗頭,亦吸引不少旅客。
      好高興見番你,何解以匿名留言?哈哈

      刪除
    2. 森源:因為我未申請這裡用戶...(:p)

      刪除
    3. 好miss你個森源手繪嘜頭相

      刪除
    4. 森源:暫時仲想以自由身去探訪各Blog友, 所以冇特定申請哪一個...你這裡可用匿名者身份留言, 已經很好…希望你唔好介意

      刪除
    5. 點會介意,亦明白森兄不想有開戶束縛,自由自在,只是得閒探下我地,同大家報個平安已可。

      刪除
  5. 喱個年代BIM應該未出世喎^0^

    回覆刪除
  6. 哈哈,晌你面前點敢認細!這個年代很遠,香港經濟應該未起飛,但唔知點解,總有種令人懷念感覺,唔知我有冇三世緣>.<

    回覆刪除
  7. 我也去過這冰室, 很有懷舊味道!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷舊文化像是給放進show case中展示出來!

      刪除
  8. Hi ~ 終於找到你了^^
    这地方好特別吖 @ 謝謝你的分享 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你報到!係呀都裝修得幾別緻架!

      刪除