2013年10月8日 星期二

轉一念海闊天空

今年好幸運遇到一套書..就是區樂民的散文精選集..其中一個原因就是有趣兼貼題的插圖..文字淺白..沒有高深哲理..說到底..人大了..面對人生..健康..生活都有一定洗禮..少時候聽聽埋長輩的道理..今天都有一番滋味體悟.. 可以說很感恩..這是一個頗享受的閱讀旅程..對自己人生態度有了很正面的reflection..調整..推動.. 以下是其中覺得有啟發的原文加以節錄..
生命..根本不屬於任何人..人只是生命托管者..上天將生命暫時託給人管理..時間一到..物歸原主..
曾幾何時..我們會為一個氣球興高采烈..但人大了..不知怎的..便失去了為小事快樂的能力..
大部份婚姻問題源於貪心..當發覺期待跟現實有出入時..就遷怒於對方..
眼前艱難可能令人愁雲慘霧..但隨著時間..十年後當回望今天..此刻困境..就可像注射疫苗..的確有點痛..但會令人變得更堅強..
讀書賺錢不是唯一出路..謙虛努力才是成功轉機..
當有天發覺父母都老了..或是很耐無陪伴家人..你可興幸自己沒有發現得太遲..
我們都有好多機會去做某些事..機會一個一個流過..我們不覺得可惜..因為認定將來會有很多機會..直至那一天..
生命本無常..活著就是恩賜..
活到某個年紀..你可會發現真正可以擁抱的..就只有親情和友情..
每個人的日子都有限..可有想到..是否用得恰當..
我們每天苦苦計算..到頭來萬事皆空..我們似乎都忘了問自己..此時此刻..活得好嗎?
不斷在腦裡想..好多人(包括自己)都以為..逆境苦難一定是不好的..更會想盡方法企圖刪除苦難..最後當然淘勞無功..其實..生老病死是自然現象..千秋世代都如是..冬去春來..我們眼前的問題..在永恆時間裡..其實都是微不足道..而且隨時間總有過去一天..在短促一生中..我們最重要是甚麼.....?

20 則留言:

  1. 區樂文散文集也有看過, 很有趣, 散發很多正能量呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也是大家所需的正能量,可能跟他見盡生死職業有關。

      刪除
  2. 看似老生常談, 但都是值得閒來反思的問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 既是老生常談,也是需要時間或代價累積的智慧

      刪除
  3. 森源:這本散文集,有少少幾米的繪本味道......畫中有話,話中有意~~
    (我們每天苦苦計算..到頭來萬事皆空..我們似乎都忘了問自己..此時此刻..活得好嗎?)
    呢句講得好啱!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森源兄如果搬了blog記得通知聲^^

      刪除
    2. (森伯擰晒頭~~)Gael兄你都冇去睇森伯個Blog的last篇........
      仲有...你個新Blog留唔到言??!!反而BIM兄呢度可以喎!!!

      刪除
  4. 買嘅時候以為只是插圖,但畫中有意,也是我愛不釋手原因。
    呢句對我都有一定衝擊,我雖不是事事算盡的人,但真的好少問自己此刻活得如何,好少欣賞眼前光景,可能就是城市人的缺乏

    回覆刪除
  5. 簡單的哲理其實也不簡單
    正能量很受用

    回覆刪除
    回覆
    1. BIM:我諗都市人都好少會反問自己,今天活得如何.......若要從一本書有所得著,除了睇之外,還可以實踐書中的道理...

      刪除
    2. 都要在生活中體會,有時智慧是年月代價換來的,無奈:)

      刪除
  6. 區樂民的書很受歡迎,但他不肯演講見讀者呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能他是醫生礙於工作時間,他似乎都會親自回覆讀者電郵

      刪除
  7. 都有段日子冇細心睇書,書展買的李碧華小說,只係睇到一半

    回覆刪除