2013年12月23日 星期一

Walking in the Winter Wonderland

聖誕節是我由細到大最喜歡的節日..Christmas 好像代表了一個充滿了愛..充滿歡樂..充滿希望..充滿音樂..充滿了奇幻的season..
雖然好細個我已知道無真正的聖誕老人坐著會飛天的鹿車..然而一年才一次的聖誕樹..聖誕裝飾..聖誕party..聖誕禮物..跟家人或好久不見的朋友或特別的人好好連繫..加上下降的氣溫..都使我有種莫名興奮..像投入了一個很有氣氛的winter wonderland..
今年對我好難忘..好多思想..健康..工作..朋友..家人..做人態度..生活中一些正面啟發..加上年尾生日..好希望隨著聖誕節來臨..一切一切事都有個refreshing氣象.. 順便祝大家有個開開心心嘅聖誕節..Merry Christmas !!!

28 則留言:

  1. 既然你咁喜歡聖誕節.!? Sky 就祝你 Merry X'mas @ all the best to U^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Sky! 祝你同屋企人都有個溫馨暖笠笠聖誕節!

      刪除
  2. 以前讀書年代,我都好鍾意聖誕,因為多假期
    家由於工作關係,我對節日冇咁敏感了,但我仍會期待聖誕快樂,每一日都咁美好

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作真會令人麻木,但節日亦可是一種推動力,希望你抖足精神後,好好迎接聖誕佳節,Merry Christmas!!!

      刪除
  3. 好想坐上去同big bear合照XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想做基爾BB!能夠同拖友一齊坐上去仲正,等我駛開D食Q先⋯

      刪除
    2. Happy new year~~~Ryan^^
      同朋友一齊坐上去都開心嘅

      刪除
    3. Forever Friend 其實實俾我一D回憶!祝Gael 有個開開心心除夕,同時展望新一年,精彩另一頁。

      刪除
  4. 即使沒有聖誕老人,收聖誕禮物還是很愉快啊。 ^_^
    祝聖誕快樂,身心康泰!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks. 希望你都有個豐富精彩聖誕節!

      刪除
  5. 新年會有好開始,聖誕快樂!

    回覆刪除
  6. Wish you a pleasant festive season and best of health!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wish you a wonderful holiday season and another great year to come.

      刪除
  7. 祝你新一年有個新景象,能放下心中的一些包袱,好好迎戰未來!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 森,像給你看穿了,這也是我心願!
      希望大家都準備展開精彩另一頁。

      刪除
    2. 每個人心裡總有一些包袱重擔是背著的,完全放下相信沒可能,但適當時候放低一些無謂的東西是需要的...
      祝你2014有個滿意的一年~~

      刪除
    3. 希望大家都會有更美好來年!

      刪除
  8. 回覆
    1. Happy New Year and wish you a new beginning in 2014 and continue to have remarkable journey in NZ.

      刪除
  9. 彈結他的鹿好可愛!!!
    新一年祝你身體健康, 夢想成真啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! 祝你新年快樂,來年多D時間,多點旅行,開開心心!

      刪除
  10. IT'SOCUTE!
    送你一篇BLOG。
    http://blogcity.me/blog/list_blog_edit.asp?f=YFP7GITUOH239628

    回覆刪除