2014年6月7日 星期六

電車誌

平時偶爾會坐叮叮..但大多是那種革新現代版..
某日乘電車上街..剛巧登上一架頗為舊款式的車廂..令我覺得難得的是..上層椅子是那種用木造..而pat pat位是用類似籐織成的墊..而且..所有窗口都是用上油木框包著..襯上綠色的油漆..那種懷舊很有古典味道..還有..車頂上點著的是燈泡..再套上那玻璃燈罩..給人老爺車感覺..
幸好車箱中沒有太多乘客..加上我是坐較後位置..影到興起..我更加走落下一層繼續拍..好傻但都蠻有趣呢!
其實好細個時..我對電車都有種特別印象..它每每都是沿著自己的路軌..以穩定的速度前行..即使有時有其他車輛爬頭..電車依然穩步前行..電車就好似一個有智慧的老人..有著自己一套做人做事原則..從不遷越..從不走捷徑..卻只依著自己步伐..不亢不卑的忠於軌道前行..從不受其他人或事所撩動..永遠都是一副謙謙君子的模樣..

31 則留言:

  1. 如果時間充裕,我也會坐電車

    回覆刪除
  2. 遊電車河,浪漫又悠然,希望它不會被淘汰

    回覆刪除
  3. 現代版同呢個舊款式我都未搭過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返嚟,有空應該坐下電車,感受下這種香港特色,唔錯架

      刪除
  4. 古典叮叮很有味道~~~
    咁電車同BIM性格係咪有點相似^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鍾意E款叮叮:)
      Hmm..如果敝開公作嘅話,都算幾似!

      刪除
    2. 算係..不過同工作冇關..近幾個月個腦好攰唔知寫乜好..

      刪除
  5. 感覺好似時光倒流...好少機會過香港那邊乘搭電車~~
    最緊要就是...電車永遠唔可以做出越軌的事情...XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果夜晚登上此老爺電車穿越西環一帶,感覺應該幾強。
      如果電車脫軌,相信都會幾大鑊!

      刪除
    2. 電車駛得很慢,就算萬一脫軌最多停車落客,相信唔會做成什麼大意外~~
      話明謙謙君子,就算出錯都起碼唔會釀成大錯嘛...哈哈

      刪除
    3. 咁又係,印象中好似無乜聽過叮叮炒大鑊,touch wood!?

      刪除
  6. 「從不走捷徑..卻只依著自己步伐..不亢不卑的忠於軌道前行..從不受其他人或事所撩動..永遠都是一副謙謙君子的模樣..」這段形容得十分貼切!
    我也喜歡聽那動人的丁丁聲。也懷念舊日火車那嗚嗚的氣笛聲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都享受在時間許可時,乘坐電車,一面遊街,一面感受那份帶raw感覺!
      電車響聲,通常都叫失魂魚睇車,哈哈

      刪除
  7. 我偶爾也會坐叮叮, 喜歡那種時光變慢, 步伐放慢的感覺!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其需要點空間時,叮叮像可以稍稍讓時間停留耐一點。

      刪除
  8. 回覆
    1. 也是種成長回憶及愛回家的情懷

      刪除
    2. 祝中秋 Vs 假期快樂呀^^

      刪除
    3. 祝Sky你及屋企人家好月圓..工作同生活稱心..

      刪除
  9. 燃燒自己就是為了保存那一點我吧

    回覆刪除
  10. 有時間,夜晚坐,很有味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊下電車河係幾好節目,又可以俾自己沉殿下,可能係下一個故事靈感來源

      刪除
  11. BIM坐電車遊車河都好耐...仲唔捨得落車??!! 哈哈

    回覆刪除
  12. Boss In Motion你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除