2014年9月24日 星期三

hmv ideal

中環娛樂行的HMV 唱片店renovation之後..給打造成一個優閒的music cafe..
裝修過後..新樓梯以一條用CD盒砌成透明巨柱..好像連接著兩個唔同時間廊..
下層是較為現代試聽設置..全computerized media player..每個booth可同一時間播放不同類型音樂..而且加插了cafe..餐廳用music為主題..足可以好輕鬆自在咁消磨一個下午..
樓上還有一個小廳..悉心設計的裝飾陳列..令人重回黑膠碟情懷..是一個頗特別的private corner..有時間經過可以上去昅下打個轉..

16 則留言:

  1. 張懷舊梳化坐唔坐得?
    有好多古老野,啱我睇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐得,你唔好瞓響度應該無問題!我都好like喱張梳化

      刪除
  2. 我都有見過這麗的電視劇專輯,可能係十三台歲月流星效應

    回覆刪除
  3. 聽一位在唱片店工作的朋友所講,今次這張精選專輯反應一般,但仍有不少人購買,證明裡面的劇集及歌曲的吸引力大,如果下次有人做'TVB光輝歲月'你會不會考慮?
    個人而言,這類翻炒又翻炒的精選已經不吸引我,因為我已有兩輯'家傳戶曉'及'麗的亞視半世紀的精彩',再多買一張已經是沒有意思,倒不如做一些有意義的事吧.

    回覆刪除
  4. 而家做生意唔易, 除了貨真價實外, 仲要有靚靚的環境客人才會久留~~仲有...相都會影多少少, 順便可以幫佢宣傳!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要懂得妥善經營,加一個永久舖位,以免無良業主清你袋

      刪除
  5. 我不太喜歡收藏這樣雜錦碟,感覺很怪。不是歌唔好聽,但總好像世界被提升了,留下太多唏噓!

    回覆刪除
  6. 之前高調請咗大量大學畢業生做狂熱份子做,但之後用一個中五吾知畢吾畢到業既operation manager 管理,四十人走剩四五個,宜家直頭走回頭路,老板扮吾知情就最叻!當住三四十人承諾吾簽新約吾會炒,四個鐘過後即炒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 經你一講,我之前去嗰幾次見嗰D人好似唔見哂。有幾個好好傾嘅都唔見左?同埋店員好似小左好多。如果係就真係慘,本來呢度個氣氛好好。

      刪除
  7. 本來係好好架,但宜家上去揾隻slipknot都冇人識,多得嗰個吾識字既om

    回覆刪除