2015年9月13日 星期日

summer romance

近年愛上曬黑皮膚..感覺肌肉比較結實點..夏季時望落眼人都精神些..而話咁快夏季又像快進入尾聲..就好好把握剩下的好天氣..希望大家有個愉快summer romance..




剛買了哥哥的Summer Romance'87 黑膠..特別想聽<拒絕再玩>..
同時祝他有個passion summer + happy birthday..








10 則留言:

  1. 皮膚黝黑,人看起來會健康點!
    哥哥這唱片,一個經典!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以夏天我都幾堅持游水活動..
      新藝寶時期..狀態超勇..每首快歌加舞蹈確是經典..

      刪除
  2. 很喜歡這張碟,快慢歌都超好聽的,拒絕再玩和無心睡眠依家聽返都完全唔會out!!
    盧冠廷作的你在何地正都暈,最近好似都聽佢有翻唱過(在電台節目中),無形鎖扣也是我「飛佛」......
    1987年.........你係咪讀緊幼稚園未?XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 幼稚園乜你咁識睇小我!那時跟屋企人移民去了美國。所以未能見証香港樂壇光輝年代。

      刪除
  3. 關淑怡版本嘅拒絕再玩夠型

    回覆刪除
    回覆
    1. 展示另一種風格,像是叛逆漢子已感到厭倦!

      刪除
  4. 我認為夏天的烈日太猛, 反而香港的秋冬季太陽會比較暖和...我較喜歡這些陽光, 況且我曬黑都未必好似BIM兄咁好睇啦!!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港四季分明,森兄可以回避猛烈夏天陽光,養精蓄銳,待天氣涼一點才大展拳腳舒展肋骨吧!

      刪除