2015年10月7日 星期三

深秋立樓頭

不經不覺踏入十月..剛從台灣回來..經歷過颱風及季節變化..秋天好像已悄悄降臨..仍緬懷於旅行的心情之餘..亦嘗試回味著台灣的田園氣息..近日不時loop著區瑞強的大自然精選..其中一首跟秋天有關的歌..十分喜歡由卡龍及湯正川寫的詞..意境甚有畫面..




俯首低聲輕歎喟共夜話..不怕細雨冷冷到黎明
 燈火溫馨躺開心胸相對應..尋過去百樣錯漏也合稱
後悔春天不識羞怯將約誓默認..深秋立樓頭半淚凝
夜裡枕邊憶過去..猶念及卿一句無意種下愛念..恐怕心碎
草影風聲總破滅寂靜.. 思索過去閉眼也目眩
早該分清幾許真心都蛻變..惟有再放下困惑冀待變

路望盡放眼四顧風景往後退..分不清細雨看凝淚
若問及過去困惘..只怕像雨露下徐徐未凝聚
茫茫風中蒼漠裡
事過境遷心牽心..已倦義亦倦..方看透切概嘆却如何.. 
風聲不休影響知秋的變奏..情寄片片葉風雪卻漸厚



同時亦找來幾個不同版本..都有不同感覺..








20 則留言:

  1. 區瑞強的歌聲清新, 真不愧為一代民歌王!比較有印象是他的漁火閃閃…
    很認同你所提到的歌中意境, 一首歌最重要就是讓聽歌者腦海呈現畫面,
    對歌曲本身也易有印象~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊喜歡這歌是因為它的意境很美。漁火閃閃開頭一段父子對話好正。這一類民歌確有種洗滌心靈嘅親和力,我最近聽陌上歸人黑膠碟,真係幾好feel

      刪除
  2. 我鍾意小鳯姐版本多D
    原來原唱係南沙織

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳姐的版本我覺得感情內斂,融入歌聲好似醇酒,又像有種放下的感覺,中間一段口琴伴奏好夾。區瑞強倒讓我感到少年強説愁的一番滋味。
      據網上資料,唔肯定南沙織是否原唱,因為此曲原曲為英文歌 I Love You Best

      刪除
    2. oic~~~~~等我又上網聽下個英文原裝版本先^^thx a lot!!!!

      刪除
    3. btw,"少年強説愁"=====>好犀利,形容得好貼切,我仲以為蕃書仔通常唔會識D咁深嘅中文:P

      刪除
    4. I Love You Best===>幾好聽林一峰版本,反而很有點民歌味,似乎區瑞強更適合唱這類結他版本^^

      刪除
    5. 英文版嘅歌詞都頗直接灑脫..
      哈哈..我好多時唔識寫或者表達..唯有google一些key words..看看有冇適合我想表達嘅字句..可能咁呃到人..
      區瑞強演繹簡單民歌曲風最舒服..我買了他的一張黑膠..真係幾好feel

      刪除
    6. 區瑞強個MV的確俾人呢種感覺..(自我投射中)..XDDD

      刪除
  3. 老實講,我是2000靚歌的FANS,ALBERT哥哥清新的演繹,只此一家別無分號,最迎他在電視主持的節目,你有沒有看過?

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.youtube.com/watch?v=Yi9S-cXSZRg

      刪除
    2. 又多個知音人..我沒有看過呢個節目..多謝介入..等我細心欣賞下先..

      刪除
  4. 最愛秋天,聽乜歌都咁有feel

    回覆刪除
  5. Sky 愛夏天^^ 但更愛秋季架 ~
    區瑞強版本 Sky 就 Like 多一點@,"少年強説愁" ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 也令人勾起淡淡回憶..
      Sky要好好把握夏日陽光氣息..曬黑點迎接初秋

      刪除
    2. 呵呵 ~ Sky 巳經晒成了黑炭了^^

      刪除
  6. 我比較喜歡小鳳姐的版本。
    陌上歸人大碟內的歌,《青葱》是我首選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡這首歌好大程度因為歌詞..我確實較喜愛小鳳姐的版本..感情細緻但帶穿透力..像放低了同時又昇華到另一層次..
      《青蔥》之外..我亦鍾意《心裡的天虹》..

      刪除