2015年10月15日 星期四

為紀念曾經遇上

十二年前..因為要紀念她又向她致敬..就買下她的其中三款最具代表性造型黑膠碟..那時根本沒有唱盤..也沒想過那碟身是否還能播放..衹是想留下造個紀念而已..
更沒想過今天黑膠碟的狂熱又好像再臨人間..更來到香港的唱片舖 ..我也不知不覺間想起了那三張當年買下的黑膠..於是就好像想完一個少少的收藏的夢..幸運地在今年大半年內已先後在二手店成功尋找到其他梅姐的原版華星黑膠唱片..就當為一個樂壇夢幻年代..作一個 salute or tribune..


十月份是妳的生日..多少年「仍然愛妳..想妳..情意太真摰..不想忘記..」
每闕歌聲每段回憶自然湧上心頭....妳還會像當年『床前明月光』來個穿越時空唱咏吧..
「來吟一首老詩..喝一杯老酒..明月啊..別笑我癡..別笑我狂......」 


今夜突然想提筆寫字..驀然想起這首詩..





10 則留言:

  1. 都好齊下喎你啲收藏,有冇時時勤拂拭,莫使惹塵埃.....
    好耐無見你練字^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多齊..仲未搵到《慾望野獸街》..但都好心足..隨緣啦..
      由於大部份今年內買..仲未幫佢地沖身..
      自從兩年前入過院之後..今躺第一次..感覺還好..我不太在意好醜..只是想練習下..觀察自己一個過程..

      刪除
    2. 應沒大礙了吧?!
      字,依然美^^

      刪除
    3. 謝謝關心..停了一段時間沒練習..現在OK..
      字..實在見笑..但我仍會努力的..

      刪除
  2. 她的歌,你有冇幾首係最喜歡~~令我最深印象是"似是故人來"亦是最喜歡的一首!!
    你都有幾多珍藏喎!! 有否連梅姐的卡式帶都有儲呢?!!
    現在很少人習毛筆字, 練字等同練心,寫字時候心境也平靜起來!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要我挑最喜歡的是不能..反而好多以前冇太深感受的作品..可能人大了..再聽越覺有味道..甚至欲罷不能..
      梅姐的部份卡式帶我都有..
      同意..練字同時亦練心..落筆行字同時觀察自己..希望幫自己稍作調整..也是最享受這個過程..

      刪除
  3. 梅姐有太多好歌,特愛 無名氏,我很快樂 同 愛的感覺
    練字很有詩意,讚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 這都是較後期作品..我特愛同窗會..愛的教育..(一定跟住唱)
      謝謝..練字俾到我一種滿足..

      刪除
  4. 留下只有思念,一串串永遠纏……

    回覆刪除