2010年7月19日 星期一

打拳

下班後到Gym練習..今次主要練胸..重覆了幾組動作後..偶爾有兩個Trainer路過..留意到我的姿勢..他們就開始"主動"地糾正我..然後又開始對我的狀況作出分析..其後更帶我去到Boxing Area打拳..我當然一眼看出..這兩隻蛤蚧其實是嘗試sell我參加他們的練拳課程..不過從中亦算有點領會..首先..當我咁大個仔第一次帶上拳套..心中竟然有種興奮..他們更教了我一點基本出拳姿勢..從他們的分析..我亦了解到打拳可以幫助改善身體靈活性及柔軟度..時間可能比拉根更短..其次..我覺得打拳某程度上是一種更直接的發洩方式..一瞬間彷彿亦把我潛在的戰鬥力(或許是暴力)都宣洩了出來..有種前所未有的快感..亦由於要講求力度勁度..對操練muscle當然會有幫助..我試了一陣子亦覺得很爽很過癮.. 即使我已表示我在其他club已跟開教練..但兩隻蛤蚧..仍然你一言我一語的嘗試咬住不放(蛤蚧見到獵物時反應)..我亦衹有多謝他們好意..然後轉身鬆人..不過..今次亦啓發了我對打拳另一種體會..it's more physical and powerful ..但我而家兩隻手的手心仍然好酸軟..仲有D痺..oh no...! 我會上癮嗎?????

沒有留言:

張貼留言