2012年7月3日 星期二

回歸十五年..一生何求

跟兩個由細玩到大buddies飯聚..那些日子..大家都為工作前途分開過又聚頭..轉眼間回歸十五年了..十大家都繼續有自己的生活要追求..或為身邊人及自己繼續拼搏.. 這十五年來..好像一場夢..感覺好似不久之前的事..眼前有兩個好朋友..突然間覺得..好似回到讀書返教會的日子..一時間百感交集..如果人生得一知己真的死而無憾的話..那我應該死了好幾次吧!!! 其中一人送上的小禮物..不禁驚訝他的心思..相信我都不捨得用..還是用作留念..
時間除了會考驗友誼之外..也會考驗人性..考驗你同我.. 十五年的回歸日子裡..相信大家都會感到有得有失..以往都太專注在工作上..來到這個年頭..衹希望以後更懂得珍惜機會..珍惜緣份..珍惜時光..珍惜上天給予一切..包括我們的香港..
一生何求..迷惘裡永遠看不透..沒料到..我所失的..竟已是我的所有..

沒有留言:

張貼留言