2013年11月11日 星期一

星夢傳奇

經過媒體大肆報導..才開始留意這個節目..起初也只當一個歌唱比賽看待..其實睇完咁多集之後..都有好深感受..當站到舞台上時候..看到他們每一位參賽者..開始明白到..這絕非簡簡單單的企上台比賽..不單止努力唱好..當中意義就是鍛鍊自己去放開一切..用心去perform..同埋去感動周圍的人..盡情的享受整個過程..
人生其實都好似..當生活挑戰來臨時..當然無人想失敗..但有時睇得贏輸太重..就好易被壓力弄巧成拙..反而要當一個考驗..同時..盡量去perform自己..盡量去投入..感受..並好好enjoy當中過程..那管衹是短短幾分鐘的時間..
其中鄭俊弘講過..最想做到..就係彈結他..唱歌..同將歡樂帶俾人..相信就是種態度..令他不當節目只是比賽..而是分享生命..感動別人..enjoy music..enjoy life.. 有嘉賓說到..機會衹留給有準備的人..我想..除了技巧知識上..有正確態度..做人做事都會更加鬆容自在..因為你睇到的不單是贏輸結果..你會明白到生命的意義是去經歷..let's enjoy life..

29 則留言:

  1. 回覆

    1. 我諗因為參加者本身係藝員,佢地企上台,接受評判評語同時,俾人更知道佢地有血有淚故事

      刪除
  2. 其實這個比賽, 畀班藝員多一個表演實力的機會…唔錯!!
    但勝出者有否後勁, 市場…….那就看看他們的運氣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論如何都是一段人生經歷,即使將還有很多未知,相信就是人生精彩原因。

      刪除
  3. 比賽要做到不求結果只求付出及享受過程, 實在不容易呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的不容易,因好多時社會體制就是以各樣標準去給人打分,所以要清楚自己方向,才不至迷失自己

      刪除
  4. 其實這個節目本身已不像是比賽, 似是讓無名藝員來次難得的solo表演機會吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇睇下都唔再覺得只係單純比賽,或者能踏上舞台一次去感受下,對某些參賽者而言,已經係圓夢

      刪除
  5. 其實無論那一個工作圈,競爭都不少。
    即使你沒有野心,但身不由己,迫不得已也被捲入其中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人在社會中這是好難幸免的,仍能保持一顆赤子之心係好難得,不過,人在做天在看,做人最緊要問心無愧

      刪除
  6. 喜歡這類考實力的節目。例如Britain's Got Talent。除了欣賞參賽者的表演, 聽評判的評語也是一種享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 評判嘅評語好重要,除了針對表演,對參賽者嘅處理件事嘅態度或認同佢地,鼓勵説話,其實對觀眾都可以係啟發。

      刪除
  7. 錯手delete咗! :P
    喱度覆返你, Gigi果首我都未聽過, 小鳳姐的風裏的呼喚有印象^^

    回覆刪除
    回覆
    1. that's ok.=^_^=
      首歌都幾瀟颼凄怨..好淒涼..唔怪得叫悲秋..

      刪除
  8. 這節目須是跟风之作....但都有令人驚喜的地方^^
    起馬有一兩位藝人可以彈出來先 ~

    回覆刪除
  9. 有實力...始終都能夠跑出~~
    不過就要用時間等待機會的來臨, 所以無時無刻都要裝備自己~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間的磨鍊,克服對自己的懷疑,不要半途而廢,捉緊信念,真係一生學問。人家說,放棄祇需一句話,堅持到底卻是一生的。這也是Fred帶的一個正面信息。

      刪除
  10. 鄭俊弘有機會上,但希望tvb唔好chur得太盡

    回覆刪除
  11. 的確,FRED是一位可做之才,希望你們/TVB給他們一點時間及機會,我想他要一首易記的歌才可跑出..

    回覆刪除