2011年1月9日 星期日

不再腹背受敵...

一路做占以嚟..發現有個"意外"收獲..就是腰酸背痛嘅情況好似改善咗..練腹並不一定只為一排朱古力..原來腹肌收緊..可有助減低我地過於倚賴下背支撐上身重量所承受壓力..為整個上身提供更平均的支持..以前屋企人成日話企直時唔好寒背..原來係幫助我地健立一個健康姿勢..而坐低時亦都要盡量避免寒起個背..要令腹肌維持適當收緊..否則腹部肌肉會百無了賴咁變得鬆懈..再加上缺乏訓練..後果可能係一團團嘅半肥瘦加坑腩 !! 上一堂有個代課教練..醒咗我幾招拉根同練習腹部嘅方法..雖然睇落好似幾簡單..不過當中理論都幾有趣..可以幫助收緊腹肌同時鞏固下背週圍肌肉..能幫助改善長期腰酸背痛+豬腩肉等腹背受敵嘅問題.. 做法就係雙手放地..膊頭九十度支撐上身..雙腿伸展..收緊腹部去廷起成個人..保持姿勢..好似喱幅圖咁..
仲想修下條腰兩旁嘅線條..再firm D..可以咁..不過隻手真係幾攰架..!
plank exercise

2 則留言: